Då var 4:e natten igång!

Och här rullar allt på som vanligt! De sista gästerna har nu lämnat baren och lobbyn och begett sig upp till sina rum. Smilla sköter sig excellent idag också! :)

Ska alldeles strax sätta i gång med nattkörningen, men ingen stress. Jag har tre ankomster kvar!
Igår startade jag inte nattkörningen förrän kl.02.30 så jag vet att jag hinner idag också... Ska fylla på och rensa fint i shopen och fiffla lite med papper först!

Idag var jag superseg efter att jag vaknat! Skulle egentligen gått iväg till en djuraffär inte så långt från hotellet och tittat lite, köpt ett gott ben till Smilla och så men det får bli imorgon istället. Var alldeles för seg och det tog sin lilla tid innan jag vaknat till liv.

Det krävs mycket energi för att vända om dygnet och jobba natt. Inte bara sova på dagen istället för natten, alla måltider blir omvända och allt annat också :P Är inne på min 4:e natt nu. 2 nätter kvar sen är jag ledig 2 nätter, jobba 1 natt mellan tis-ons, sen ledig 5 nätter igen! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0