Första dagen i September.

GRATTIS EMELIE RYDERLING PÅ FÖDELSEDAGEN! ♥

Nu är klockan över midnatt och vi går nu in i den första höstmånaden på året. Detta märks genom att mörkret kommer tidigare, det blir kyligare i luften och kalla nätter.. =) så är det iaf här nere i Skåne. Idag hade vi toppenväder med solsken och lagom vind, så vi sa att det var den perfekta sista sommardagen för i år.

Idag, efter jobb och sömn får jag även nycklarna till min fina nya lägenhet! Det kommer att bli superbra, jag längtar massor! Har som sagt haft det toppen hos Jonas men längtar efter mitt efer krypin!

Och eftersom det är sista dagen den här månaden är också nattkörningen lite längre, mycket mer för datorn och systemet att gå igenom, men alla mina ankomster har kommit och det är lugnt här nere så jag har redan satt igång!

En annan sak! Det är sorgligt så vuxna människor kan bete sig när de är fulla eller inte ens det, berusade och i gott sällskap! Vi har stora konferenser här hos oss denna veckan och tidigare under kvällen gjorde de lobbybaren... Det var hemsk! De dansade, skrek och sjöng såna fyllesånger, PINSAMT!!

Det var allt för denna natten! Förra gick inte så bra, men inatt kommer allt att gå GALANT!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0