Natt nr.2

Natt nr.2 är i fullgång! Trodde att det skulle bli en hektisk natt, vi har fullt på hotellet och det är både festival och stor mässa på gång i staden!

När jag kom till jobbet tidigare ikväll var det så stressigt, människor överallt i lobbyn, telefonen som ringer konstant! Men det lugnade ner sig ganska fort, runt kl.01 var här lugnt igen och allt var som vanligt.
Jag är halvvägs igenom nattkörningen nu.. Kaffemaskinen är rengjord så nu är det bara att vänta...

Min första natt som ordinatie nattportier här på hotellet gick finemang! Gick in med ett stort självförtroende! Men redan efter en timme hade allt som kunde gå snett gått snett... Inget var mitt fel dock! :) Men allt eftersom natttimmarna gick ordnade saker och ting upp sig och jag lämnade hotellet med flaggan i topp!

Min älskade vovvis Smilla sköter sig alldeles utmärkt! Innan tystnaden lagt sig i lobbyn och receptionen är hon lite gnällig och orolig, men nu ligger hon och sussar sött i sin väska! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0