Nattpass Dag 3

Ja, nu är det min 3:e natt som Nattportier på S:t Jörgen. Allt rullar på fint här! Tog med datorn idag för att hålla mig vaken under dötiden som blir... :) Nu är vi ju i och för sig två nattportierer eftersom jag fortfarande går på upplärning! Men allt rullar på som det ska här!

Nu är kl.03 så det är "bara" 4h kvar :) innan jag får gå hem till mitt fina hotellrum, först äta en god hotellfrukost och sedan lägga mig i sköna sängen och sova till ca. kl.16 på eftermiddagen!

Idag somnade jag strax efter kl.8, vaknade av klockan som ringde kl.16, men var för seg för att gå upp så låg kvar i sängen och tittade på tv någon timme innan jag bestämde mig för att "fånga eftermiddagen/kvällen". Åt lite mellanmål och lät tiden rinna iväg. Kl.19.30 blev jag rastlös och bestämde mig för en promenad nere i Västra Hamnen, nya favoritområdet i Malmö Stad! Blev en längre promenad än väntat så kom hem strax innan kl.21. Då var det dags att laga lite mat, pasta med pastasås, äta det och sen bege sig till jobbet!

Nu har jag bara två upplärningsnätter kvar, en med Sofie och en med Natalie, "ledig" fyra dagar då jag ska hem och jobba de absolut sista passen på ICA Maxi Stormarknad i Karlskoga för att sen ladda inför mitt första ensampass! Komemr bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0