Scandic S:t Jörgen !!

Jag har nu gjort min första arbetsdag som receptionist på Scandic S:t Jörgen i Malmö! Och jisses så sjukt kul det har varit!

Var som en riktig zoombie hela dagen.. skulle gå på stan med mor och far som är kvar här i Malmö men jag var som okontaktbar... Ville bara hem och lyssna på bra musik, tagga till och ta lugna djupa andetag!

Men ujuj så bra dagen har gått! Jobbade med Kent och Anja, receptionschef Hannah var också med i början, toppenkollegor! Det gick mycket bättre än förväntat, trodde att jag var väldigt ringrostig, det var ju trots allt 6 månader sen sist i en Scandicreception, men kom ihåg mycket mer än jag trodde! Så fort jag stod vid disken och framför datorn gick fingrarna över tangentbordet automatiskt :)

Så jag hann allt med några incheckningar, vilsna och förvirrade turister och ett internsamtal.. Imorgon får jag komma i gång med de riktiga samtalen utifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0