Sista upplärningsnatten!

Ja, ikväll är det sista natten av upplärning, nästa vecka går jag på SOLO! :) Kommer att bli mycket spännande och jag kommer att vara supernervös, men jag vet att jag fixar det! ;)

Hela eftermiddagen har jag packat och packat... Imorgon slutar jag på jobbet kl.07.15, och kl.08.17 går tåget från centralstationen. Och eftersom jag kommer ner igen på söndag så känns det onödigt att dra med allt hem för att sedan ta med allt och mycket mer ner igen, så jag har lagt ur i stort sett allt som jag hade med mig ner, blir bara en väska med smutstvätt och dator som tas med hem. Det andra lämnas kvar på hotellet.

Ser framemot att komma hem till Degerfors! Inte för att jobba på Maxi hela helgen, nej, för att träffa familjen och den allra bästaste SMILLA som jag har saknat sååå mycket! Min gosiga lilla lurv, så skönt det blir när hon följer med mig ner till veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0