Film & Trubadurkväll i Tomelilla...

Ikväll är sista kvällen för den här gången i Skåneland =/ Jag har haft det så grymt sjukt roligt under mina fyra dagar här hos Emelie! Det slutade med fest igår också, men ganska så lugnt.. men idag är man bra seg!

Idag är en riktig slöödag! Vi tänkte dra till stranden men det var både molnigt och blåsigt så förmiddagen spenderades i Amandas soffa i Ystad framför tvn och Vänner-avsnitt!

Jag har även fått se min nya lägenhet som jag får tillgång till från 1 oktober, kanske tidigare :) redan 1 september! Vilken lycka det skulle vara! Då slipper jag leta panikboende för den första tiden här nere. Hur mysig lägenhet som helst, 45kvm stor med en minigarderob och en walk-in-closet. Ganska stort kök så man får plats med riktigt matbord för 4 personer, badrum med badkar... och sist men inte minst rummet, med stora fönster och SNEDTAK!! Sååå fint! Det bästa är att Emelies möbler redan finns där så slipper ta med mig annat än tv-bänk och tv!

Vi inväntar nu dagens kvällsmat som blir hemmalagad pizza, sen åker vi iväg till Tomelilla för Film & Trubadurkväll hos Eric och Agge... Blir kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0