Livet kan väl omöjligt vara bättre än så här!? :)

Nej det är faktiskt sant. Livet leker just nu!

Idag hade jag samtal med Ica handlaren, högsta chefen Mikael, och min kassaledare Malin om min flytt till Malmö/Ystad och att de måste släppa iväg mig tidigare. Allt gick som det skulle och om två veckor flyttar jag! Eller, det är ju faktiskt mindre än två veckor nu :) På söndag är det faktiskt bara en vecka!

Mer roligt idag... för pappas del så har han äntligen fått bilen lagad. Den här gången var det AC:n som krånglade, den är nu fixad och är som ny igen.. Undrar vad som går sönder härnäst =/ Stackars pappi!

Har varit på Elgiganten och köpt ny dator också. En laptop från HP! Hade ju en bärbar innan men den sålde jag till storebror för ett år sedan. Nu när det bär av söderut och egen lya vill jag ha bärbar igen. Har dock en stationär som köptes i oktober 2009 som jag inte använder. Men men, den kommer säkert till användning den också, så småningom!
På Elgiganten tittade vi även på tv som jag ska köpa mig när jag åker neråt. Hittade en bra Samsung 32" som jag nog köper.. men som föräldrarna säger, det är bättre att vänta så slipper jag släpa på den i flytten!

Nu ska Smilla och jag ta en lång kvällspromenad. Lika bra att passa på och gå nu när man har skog runt omkring sig. Fr o m två veckor är det havs- och strandpromenader som gäller!! Inte fel det heller! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0