Sista jobbdagen på Maxi ikväll...

Ja, imorgon bär det av söderut till Skåneland med mamma och pappa. Nu på morgonen har Smilla åkt iväg med sin nya familj för den kommande veckan... Kändes väldigt tungt att säga hejdå till min lilla vovvis, det är ju 1 ½ vecka kvar tills vi ses igen =/ Man vänjer sig fort vid det lilla energiknippet!

Kl.9 ska vi starta senast hemifrån. Jag ska bo på Scandic City i Malmö, hos mina nya Scandic-kollegor. Mor och far ska bo på Best Western några kvarter bort. Första kvällen blir väl bara att installera sig i det rum som blir mitt hem de närmaste veckorna. På måndag drar allt igång, nytt jobb, nya kollegor och nya rutiner! Ska bli grymt kul och spännande!

Mamma och pappa stannar i Malmö två nätter, sen åker de vidare till något ställe mellan Ystad och Trelleborg där de ska avnjuta sin semestervecka med små utflykter under tiden som jag jobbar. De stannar till fredag innan de åker vidare hemåt med ett stopp i Kosta.

Jag blir kvar på Scandic City och i Malmö till torsdagen den 12:e aug. När jag går av skiftet kl.7.15 på morgonen tar jag tåget hem till Degerfors. Helgen v.32 blir det jobb på Maxi Karlskoga för sista gången och på söndagkvällen bär det av neråt igen, med egen bil, mer packning och älskade vovvis!!

DET KOMMER ATT BLI SUPER!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0