Skåneland i mitt hjärta <3

Just nu befinner jag mig nere i Skåne, närmare bestämt i Sjöbo. Är hemma hos Emelie och hennes familj och hälsar på i några dagar och hittills har det varit kanon!
Kom hit i torsdags eftermiddag efter att ha startat tidigt för att köra ner mot Malmö och gå på anställningsintervju. Efter intervjun styrde jag min kos mot Sjöo och Sjöbo marknad!

Torsdag kväll = Ferre, hemma 02.30
Fredag kväll = Ferre, hemma 04.30
Lördag kväll = ?? Vi är rättså sega efter två festkvällar i rad. Ikväll skulle egentligen bli den stora kvällen men vi överväger starkt att stanna hemma och slöööa istället!

Intervjun på Scandic Hotell S:t Jörgen i Malmö i torsdags gick bra, det kändes bra när jag var där och de var supertrevliga! Roligare blev det när receptionschefen Hanna ringde mig på fredagen och sa att jobbet var mitt!!
Fr o m augusti jobbar jag återigen på den fina hotellkedjan Scandic. Nattportier. Jobb 7 nätter i rad, ledig 7 nätter i rad, perfekt för Smilla som ändå bara sover på nätterna!

Nu blir det verkligen flytt på allvar! De första två månaderna får vi se vart jag hamnar, men 1 oktober är Emelies lägenhet min och det kommer att bli sååå bra! Shit vad glad jag är!! :)

Kommentarer
Postat av: y

2010-07-18 @ 09:25:21
Postat av: Syrran!!!

Stort grattis lilla syster, men kommer verkligen sakna dig här hemma..

får ses massa tills dess..

puss

2010-07-18 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0