Ingen återvändo...!

Jag har sagt ja till en lägenhet i Ystad med inflytt fr o m 1 oktober, jag har inget jobb och vet ännu inte om jag kommer in på skolan i Lund, det "enda" jag har är en massa vänner som välkomnar mig ner igen, och det är inte så lite det!

Ärligt talat så är jag supernervös över mitt impulsiva beslut, men jag ville inte missa chansen till en fin lägenhet med toppläge i centrala Ystad! Jag tar den risken!! Så nu är alla jobbtips i Ystad/Malmö trakten mer än välkomna och jag är återigen stammis på platsbankens hemsida!

Mamma och pappa suckar.. mamma för att Ystad är långt bort och pappa för ett ogenomtänkt beslut. Det är mycket "tänk om, tänk om"... men tänk om det faktiskt löser sig och blir blir bra! Vad lycklig jag skulle bli då, tillbaka i mysiga Ystad, massa vänner som inväntar mig och så har jag Smilla också!

DET BLIR BRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0