Lediga veckan.

Är nu inne i min lediga vecka igen! Riktigt skönt att vara ledig varannan vecka! :)

I måndags var jag och tränade på kvällen, första gången på två veckor och det var lika kul som alltid! Ska iväg ikväll igen, testa på BodyBalance passet!

Igår hade jag massagetid på jobbet kl.15.30. Vi kom fram till att jag är väldigt stel i ryggen från mitten och uppåt. Det gjorde så ont att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta, men det blev skratta :P Nu ska jag bara lista ut varför jag är så stel och försöka komma på en bra lösning.
På kvällen kilade jag och Smilla över till Jonas och tittade på fotboll, men det var en ganska seg match och alla som tittade var sega så i slutet halvsov vi allihop :) till och med Smilla!

Idag ska jag sätta igång med utbildningen av det nya bokningssystemet som vi snart ska byta till på jobbet. Vi går från Fidelio till Scorpio som är en Scandic-anpassad version av Opera. Det är riktigt toppen att vi som jobbar extra eller natt kan göra utbildningen hemifrån så jag slipper åka in till Malmö och sitta där i några timmar och sen åka hem igen! :) Mycket bättre hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0