Näst sista natten går mot sitt slut...

Ja, nu är det bara 2 timmar kvar tills näst sista natten för den här arbetsveckan är över. Tänk så fort det har gått! Snart är jag ledig 7 dagar igen :) Och den här gången ska jag åka till Oslo och hälsa på min fina Emeling! Smilla blir kvar i Sverige hos mina snälla kollega Maja med sambo och vovve!

Idag ska pappa skjutsa iväg mamma till Landvetter. Hon ska till Nice med en väninna. LYX!

Det verkar som om Degerfors IF får hänga kvar i Superettan utan kval i år. Tur det. De förtjänar en nystart!
Innebandylaget Karlberg där storebror numera spelar hade seriepremiär igår och de vann med 5-4! :) GRATTIS storebror!

Längtar efter min säng/soffa för lite slöande nu :)

Kommentarer
Postat av: camilla Gravid v. 41

Tack så jätte mycket Marie :)

2010-10-07 @ 09:48:48
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0