Födelsedag.

Idag fyller jag år :) Hela 22 bast! Woooow! :)

Börjar födelsedagen med att jobba mitt sista pass för den här veckan på hotellet. Sen är jag ledig i 5 dagar! Här på jobbet är allt kaos. Ingenting verkar fungera nu för tiden. Alla skrivare i receptionen är ur funktion, viktiga rapporter går inte att skriva ut, systemet krånglar som vanligt vid nattkörningen och vi har fortfarande inte fått svar på varför från IT-service, kaffemaskinen bara slockande tidigare ikväll så den kan jag inte rengöra som vi egentligen ska göra under natten... Istället får jag sitta här framför tv och dator och slöa. Skit tråkigt!!

Jag är såå trött. Den här veckan har det inte blivit mycket till sömn alls. Max 5h varje morgon efter jobbet. Och det funkar verkligen inte i längden, jag har fått pina varje natt, blää! Just nu är jag så trött så att mina ögon går i kors! Men nu har jag fått lägenheten och det mesta är på plats!

Igår hade vi inflyttnings/födelsedagsfest jag och Emelie! Det var grymt kul! :) Men nu är min fina vän Emeling påväg tillbaka till Oslo och vi ses inte förrän i oktober då jag planerar att hälsa på henne!

När mitt jobbpass är över ska jag och Smilla åka hem till Ystad, så får vi se om vi sover direkt eller inte, ska ju vända på dygnet! Kanske tar en promenad istället.. På eftermiddagen kommer i alla fall kompisen Robin över. Vi tänkte laga lasagne och äta tårta, så kanske några fler kommer på kvällen.. eventuellt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0