Konstfantast, det är jag!

Idag drog mamma med mig på Möckeln Runt, konstutställningar runt sjön här hemma... Jag är egentligen så långt ifrån konstfantast man kan komma, är inte alls intresserad och förstår mig inte på det över huvudtaget! Men jag tänkte jag följer med för sällskapets skull, jag åker ju ändå hem imorgon bitti! Så vi åkte iväg...
Sista stället vi hann med innan det stängde fick jag syn på två så oerhört fräcka tavlor som jag föll för direkt! Jag var bara tvungen att ha dem!! :D Så nu är de mina, bara mina! 800kr styck, köpte båda! Men det är det såå värt! Jag har absolut inte dåligt samvete, det är en investering! :) Bild kommer när jag fått hem dem!

Vad mer idag?

Åtorpsmarken var idag så jag åkte dit en sväng, träffade Malin och Joakim samtidigt. Köpte hundpåsar till Smilla och marknadsnougat till mig :) Sen fick det vara nog! Skitväder var det också, ruskigt kallt! Men trevligt var att Jossan och Kevin och Jessica och Johan var hemma från Göteborg över helgen så jag hann med att träffa dem också! MYCKET TREVLIGT :)

Ikväll är det fest inne i Karlskoga. Jag ska inte festa men dit och hälsa på en sväng! Imorgon ska jag tillbaka hem till mitt eget mysiga krypin i Ystad, längtar! :)

Lånade storebrors kamera och tog lite bilder på Smilla ute i höstvädret igår, blev riktigt bra! En bild har jag skickat efter för förstoring! Superfina Smilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0