Laddad inför 3:e jobbveckan.. nää!

Men jag kommer bli när jag väl kommer dit! Då känns det alltid superbra! Men så här i soffan några timmar innan hade jag hellre suttit kvar här hela kvällen :)

Idag har jag tvättat nästan hela min garderob.. har inte haft tillgång till tvättmaskin på jätte länge så hade knappt några kläder kvar att använda, underkläder eller vanliga kläder... och egentligen fanns inga tider som passade förrän den 18:e. 18:e???? Men sån tur var skulle jag visa mamma tvättstugan i helgen när de var här och då var det någon som hade flyttat tid och idag fanns ledig :) JAAA! Rena kläder!

Behövde köpa ägg till min kvällsmat idag, så jag passade på att ta en liten snabbis sväng på stan, första gången sen jag flyttade ner hit igen. Köpte en pluffsig halsduk och lite nyttigheter på apoteket!

Tåget går 21.10, så innan dess ska jag plocka ordning lite här hemma, det lilla som behövs ;) och äta kvällsmat, så nära inpå avgången som möjligt så jag står mig i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0