Lugn natt på Scandic.

Natten till fredag. Trodde att det skulle bli en livlig natt, vi har haft ett stort event i restaurangen med live-band och sånt, mycket alkohol som säljs. Men det har faktiskt varit lugnt här hittills. Har kommit några berusade människor som vill snacka lite skit men annars finemang! Me like a lot!!

Har nu fått min lägenhet i Ystad, den är sååå fin! Har dock inte hunnit packat upp några av mina påsar och väskor jag hade med mig ner i bilen. Allt är i lägenheten, bilen är tom men som sagt så står allt hullerombuller i hallen. Har inte haft tid eller ork att ta itu med det än. Inte sovit så värst bra de första dagarna den här veckan. Imorse var första morgonen jag fick sova ordenligt, i min nya stora säng som var färdigbäddad och klar efter jobbet! Fick sova hela 7h idag! Väldigt länge sen.. så jag är pigg och utvilad.

Efter min sömn imorgon ska jag åka och köpa ny TV :) Snälla Robin har lovat att hjälpa mig bära den uppför alla trappor! Har utsett en finfin TV på Elgiganten, Samsung 32" LCD, blir perfekt!
När jag fått tvn på plats ska jag ta en längre tur med Smilla i Sandskogen och sen försöka sova lite till innan jobbet. Robin slutar skolan tidigt och ska iväg på kvällen så ska möta upp honom kl.15, hinner inte sova mer än ca 5h då...

Sen är det bara en natt kvar... Natten från fredag till lördag! På lördagsnatten har jag tagit ledigt. Fina Emeling är ju hemma från Oslo för att fixa det sista med lägenheten och så blir det fest! Födelsedagsfest och inflyttningsfest! YEEES! :) Det blir kanonbra!

Ska dock jobba sista natten av veckan, den mellan söndag och måndag innan jag är ledig nästa vecka (utom fredagnatten). Nästa vecka blir fylld av massa skoj. Födelsedag på måndag sen kommer mor och far ner och hälsar på till helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0