Paj-kväll i Deger!

Det är min lediga vecka och nu är jag hemma i Degerfors hos mammi och pappi! Vi har ätit god paj som pappas lagat idag och mammas goda äppelpaj till efterrätt! Just nu väntar jag på att min kära storebror ska komma hit efter sin innebandyträning och äta paj han också :)

Körningen hit upp gick bra, förutom massa bromsklossar i början och en trafikolycka efter vägen som stoppade upp trafiken i båda och vi fick stå i 40min innan vi fick rulla igång... Orsaken var en lastbil som åkt ner med bakänden i diket. Ingen skadades! Kom fram vid 19-tiden, en aning senare än jag tänkt mig men men, skönt att äntligen vara hemma i skogen igen! Smilla blev också väldigt väldigt glad över att komma tillbaka hit! Så fort jag öppnade bildörren och knäppte loss henne sprang hon till ytterdörren och gnällde för att komma in!

Imorgon är det en tur till Örebro planerad. Får se om Smilla följer med eller inte! Ska först en sväng till Mariebergs köpcentrum, vill shoppa nya skor! Kl.14.30 ska jag åka till mitt gamla jobb på Scandic Örebro Väst och hälsa på! Efter det ska jag träffa Kent, hämta de sista grejerna i lägenheten och fika lite hos Helena, Martin och söta lilla Tove, nu 5 månader gammal :) Hoppas kunna svänga förbi universitetet och hälsa på min Elin också!

Det blir en fullspäckad vecka här uppe! Ska hinna träffa Malin med lilla Selma, klädvisning med mamma på torsdag, fredag inget planerat, lördag är det Åtorps marknad som jag tänkte gå på, troligtvis med Malin och Selma :) Sen på söndag är det tid för hemresa igen. Jobb på måndag!

Men nu ska jag bara njuta av att vara hemma i huset och skogen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0