Ystad-längtan redan !

Hur ska detta sluta? Jag har endast varit hemma i 28h men har redan Ystad-längtan! Det är supermysigt att vara hemma i huset hos mammi och pappi och en storebror som kommer och hälsar på, men mitt nya superhem är ju i Ystad nu och där trivs jag som fisken i vattnet!

Idag har jag haft en heldag i Örebro utan Smilla. Först åt jag lunch med min Elin på universitetet där hon läser. Vi har inte setts på JÄTTE länge så det var superkul! Efter det åkte jag en snabbis till stan och gick igenom alla skoaffärer, utan resultat.. Hittade ett par jätte snygga stövlar på Bianco men jag har för krokiga och hjulbenta ben för såna snyggisar, skit också!
Tog en sväng ut till Scandic för att träffa Annelie, wooligt :) Sen hämtade jag Kent och vi åkte ut till Marieberg köpcentrum för mer shopping.. utan resultat. Köpte iofs söta tumvantar och en mysig kofta till lilla Tove :) Som hon fick senare på eftermiddagen när vi åkte till Helena och Martin för att kika på deras nya radhus och hälsa på Tove så klart. Lilltjejen som blivit så stor! Snart 5 månader!

Imorgon har jag inget planerat, bara att jag ska på klädvisning med mamma på kvällen. Kanske tar en tur till Karlskoga och maxi och återlämnar mina kläder och passerkort imorgon. Och en snabbis på stan, är shoppingsugen men hittar inget, frustrerande! :P

Nu ska jag krypa till sängs.. hoppas bara jag får plats, en liten Smilla har redan somnat och tar upp hela sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0